Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Linda - 12 januari 2010 05:06



GOD MORGON ALLA!!!

 

Kall morgon -10 grader och knistade snö.Idag kl 10 skall jag med mamma till läkaren. Mötet med biståndsdömaren igår blev väl lite som jag befarade idagens vård....de tycker mamma är för frisk för boedende.De skall vara väldigt dåliga,så det jag gjode nu var att lämna över allt till hemtjänst UTAN när det gäller hennes mediciner,de vill jag sköta. Sedan när hon blir sämre så skall vi söka igen och det kan ju ta ett bra tag i deras ögon vad jag förstår. Jag grejade iaf handling,tvättning,duschning,putsning av fönster vår/höst och aktervering av små promenader eller inne.Skulle hon kunna åka ned till träffpunken får hon ledsaga. Nu är jag friare och inte lika belastad vilket oxå är bra.Det känns nu i början lite oroveckande,för jag litar inte på dem,men måste.För mammas del och hennes hälsa och defeventiva psyke hade det bästa varit boende,men nu är det som det är. Jag undrar hur det är när man själv blir gammal...ätterstyppan igen kanske!

 

Ha det!

  

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards