Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Linda - 23 januari 2010 05:04



GOD MORGON ALLA!!

 

 

Lördagsmorgon och en helg stundar. Snart är Januari till ända oxå...tiden går fort! För en gång skull får den gääärna göra det *S*,så att våren kommer och värmen. Idag skall jag tvätta hos mamma,sedan skall jag tvätta var 14 dag hos henne tills hemtjänsten tar över. Det blir lite jobbigt att springa VARJE lördag och tvätta (som jag gjort i 9 mån) . Jag är ju hos henne både på fredag då jag tvättar henne och byter morfinblåser och söndag då jag laddar hennes dosett.Just nu blir det sååå mycket att när vi träffas går vi varann på nerverna,fast via telefon inga problem.Jobbig sits!

Om det inte är allt för halt i dag tänkte jag ta en långpromenad med fika idag....vi får se!

*************************

Hemma efter en härlig långpromenix på 2 timmar till 4H-gården,där fikade jag en stund.Det nyper rätt bra i kinderna fast solen lyser men det är skönt att se den,det var ett tag sedan.

 

Ha det!

 

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards