Alla inlägg under mars 2009

Av Linda - 2 mars 2009 06:44


God morgon alla!!


Jag mår inte bra alls idag.Kroppen värker,sååå in i norden.Jag har ont i ryggen oxå,snö sa jag redan igår.....  är på "G"..jepp kl 05,20 i morse snöade det och det är inte det sista i dag var så så säker.Det värsta är att magen har sagt i från när det gäller tabletterna,så jag får dra ner på dem...suck! Jag får vila idag så jag kan komma igen i mörn *S*. Det blir klubben idag så Carmen får racea av sig lite.

Jag borde handla lite oxå,men har äna ingen lust,vi får se.Här är kort på mig & carmen när vi går gittan mariga avslutningsbana i ridhuset.Carmen har precis appoterat en apportbock.


foto>


Ha det gött!




Av Linda - 1 mars 2009 06:52



GOD MORGON ALLA!!!

Om ni undrar var jag har varit...så blev jag krasslig natten till fredag.Det var ont i halsen och feber.Jag låg hela den dagen som ett lik.Det var något skit som var i kroppen. Jag har inte riktigt fått tillbaka mina krafter ännu,känner en viss matthet.Jag får ta det lugnt och jobba upp styrkan igen,för på tisdag börjar kurserna igen och det vill jag inte missa.

Vi hade upprop på torsdag,vilket var mycket trevligt.Mycket nya ansikten.Saknade gittan,men hon var uppagen tyvärr,vilket sällan inträffar.Fredagen låg jag bara.Lördagen var jag mycket bättre,då gick jag iaf ut,MEN benen var som gele'.Jag var genomsvett när jag kom in.Jag fixade oxå kaffe odyl till klubben,vilket är viktigt.

Idag känner jag mig detsamma..krafterna har inte riktigt kommit tillbaka.Kan bero på oxå att jag har värk som oxå påverkar.Idag skall vila.Vasaloppet kommer på Tv...ett måste att se!

Ha det gött!




Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards