Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Linda - 12 mars 2009 06:58


GOD MORGON ALLA!!!


Hemma igen efter 1 veckas sjukdom...tvivale vad jobbigt! Jag känner mig fortfarande svag,men krafterna kommer så sakterliga.Idag vaknade jag till ett kyligt götet -7...det svänger från vår till vinter till vår igen...stanna på på vår hela tiden.Man blir alldeles yr i huvudet av svängingarna,näää raka rör ...vår är vår.Igår var det plusgrader och idag -7.Det är något konstigt i luften oxå...man blir yr ute....massa skit i den som ligger och pyr,Jag har väldigt ont av det,visst det verkar bli fint väder och friskt,men stadigt väder är alltid bäst.Jag är inte yr inne,mer än att jag vaknade med huvudvärk.En sak är att tänka på, är har du haft lite dålig sömn de sista nätterna, kan det vara den starka fullmånen som lyser som en stark sol.Folk som aldrig reagerat förut har reagerat krafigt nu på den.De pratar just nu om det på radion.Jag kan ju få yrseln där ifrån,vem vet.

Idag skall jag till klubben och fixa till kaffet till gittan kurs och hälsa på lite klubbmedlemmar.Det är såååå kul.

Jag skall även få en porttelefon installerad inne,men om det blir idag eller i mörn eller på måndag återstår att se.


Ha det!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards