Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Linda - 4 mars 2009 06:35



GOD MORGON ALLA!!!!

Natten till tisdagen blev jag dålig.Magen värkte,ryggen, benen,armarna och lederna värkte.Jag fick 3 timmars sömn,vilket inte är det bästa för en som har EP,då är nattsömn suuuuper viktig.Jag låg hela tisdagen.Mamma fixade Carmen,så någon kurs blev det inte....."snyft!". Vad det kan bero på??? Jo det kan jag tala om. Från ena dagen snöfall och nästa regn med kraftig kuling.Min kropp har sagt ifrån regält nu,men jag kämpar på ändå.Det ända som är jobbigt är att jag fått såååå förbenat ont i ryggen oxå....faaan oxå.Jag skall försöka att lea upp den under dagen.Röra på mig mycket.

"Ledsen gittan att jag uteblev igår,men jag skall försöka komma igång med träning osv,så jag inte ligger efter allt för mycket *L*."

Nu skulle det inte sitta dumt med lite sooool....men det lär väl väntas på sig ...som vanligt.



Ha det!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards