Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Linda - 20 mars 2009 06:39



GOD MORGON ALLA!!!


Idag vaknade jag till ett kylslaget götet...-7 grader...ujuj! Det känns i kroppen och knoppen med alla dessa svängningar.Jag är yr i mössan i dag...vi får väl se om det släpper.Jag sov bra i natt...skönt det.Jag sliter ff med min atritinflammation som sitter hårt just nu som är seeeeeg.Det tar på krafterna,men solen när den är uppe piggar upp och ger mycket krafter.Vi får se vad det blir idag,det ser ut som blandväder....sol...kanske,men mest moln.

Jag skall iaf till klubben på morgonen och träna med Carmen lite.Måste jobba med henne...jag går ju kurs,så hon måste tränas om vi skall avansera (vilket jag tror vi inte gör*L*). Vittringen måste sitta och rutan måste SÄKRAS...jag skulle oxå vilja snygga till fjärren,där hon flyttar sig..ett h****lvte som jag jag kämpat med i evighet,fast det har blivit bättre iaf.Det gäller att ha MYCKET TÅLAMOD OCH VERKLIGEN GILLA LYDNAD *S*.


Ha det gött!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards