Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Linda - 22 mars 2009 06:33


GOD MORGON ALLA!!!

Tillbaka igen! Natten till lördag sov jag nästan inget pga all värk i kroppen...inte bra för mig som har EP,då fick jag ligga och vila hela dagen...jag var helt slut...kanske svårt att att förstå,men nattsömnen är A och O för en som har EP.Jag har oxå så mycket i kroppen just nu + att jag gått genom både vinterkräksjukan och förkylning. Jag missade den fina vårdagen som var,men det kommer fler *L*. Idag är jag lite trött och slö + att min huvudvärk är lite enveten.Hoppas bara min atritinflammation snart kan släppa,den gör mig så trött.Nog om det!

Carmen tror jag när som helst skall löpa....väntat!Jag håller kollen.Idag verkar det väldigt molningt,men det kanske klarnar.

Nästa vecka kommer jag ha mycket i görningen..tisdag-kurs..onsdag-bortbjuden,..torsdag-kaffetant...fredag-inköpsdag,..lördag-bortbjuden...söndag-städdag på Cdf. Det märks att våren kommer,då vaknar allt *L*!

******************************

KL 10,20

Det blev klubben en liten stund.Jag körde vittring,rutan,fjärr och ställande och läggande.Nu har jag ätit och är trött,dax för vila.Ha det!

Ha det gött!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards