Direktlänk till inlägg 31 juli 2007

SISTA DAGEN PÅ JULI MÅNAD!

Av Linda - 31 juli 2007 11:12



Hej alla!


Idag är det den 31:e juli och sista dagen på denna månaden och morgon kliver vi in i augusti.....REDAN!!Vart har tiden tagit i vägen kan man fråga sig?...som man alltid gör.kanske jag tar mig ner till OBS idag och inhandla min kabel till mobilen,vi får se på det!

Mamma skall ner till VC idag (har äntligen fått henne till det),hon är troligen förkyld,men kanske de kan ge henne något åt hennes trötthet iaf kolla upp henne.
********************************
Kl 11,10

Det blev klubben tillsammans med Lillis och Iota idag.Mamma fick tid hos läkaren 11,15 så då hann hon hem och få i sig lite käk som jag lagat.Jag hoppar över OBS i dag,tar det nog i mörn!Ha det!

*****************************

KL 18,00

Asså,man blir förbannad!Mamma var nere på VC och tyvärr så fick hon den läkare som inte är så omtyckt här och jag själv tycker inte det är någon "läkare".Läkaren kollade "lätt" hals och öron...det är virus..inget att göra...köp vitlökskapslar!Hade mamma viljat ha en naprapat då hade hon sökt en.Mamma frågade om kunde ta lite prover,speciellt sänkan som hon medicinerara så den håller sig lågt,men nu var hon så trött (ett tecken) så det vore ju bra att kolla.Nähä då inte ens ett blodtryck.Gå hem och vila!Vad fan är det för läkare..vaaa!Hennes vännina mötte hon i väntrummet,hon skulle till samma läkare.Hon har haft kraftig värk i benet ett tag och nu hade hon lite svårare att gå.Vet ni vad läkaren sa till henne!! Gå hem och ta några Alvedon.Hon är ju livsfarlig ju!Det kan ju behövas röntgas eller medicin mot inflammation.Det värker ju inte om det inte är något fel och felet försvinner ju inte av Alvedon.Det är skandal att ha en sådan läkare som hon kallar sig på VC.Alla de andra läkarna är fullbokade men hon har gott om tid för det är ingen som vill ha henne,tom sköterskan sa till mamma när hon fick tid -Du får ta .........då!Snacka om att man blir lite rädd!Ha det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 18 oktober 2011 12:45

Hej igen!   Det var ett tag sedan jag bloggade. Det har hänt en del saker. Jag kan inte rabbla upp allt men kan väl säga som så att jag har var allvarligt sjuk och det kommer ta en lång tid innan jag blir återställd. Sedan har carmen varit sjuk i...

Av Linda - 12 augusti 2011 04:40

MÖRN!   Jag låg på sjukhus från 27/7-1/8.....de fick rädda livet på mig,jag vara nära att lämna in. Jag har en tuff infektion,hög sänka,feber och värk och fruktansvärt trött. Jag har aldrig varit så trött någon gång. Detta slog ut min ep så jag f...

Av Linda - 7 augusti 2011 04:48

           GOD MORGON!     Då var det lördags morgon och det vräker ner ute. Man sover djupt i denna värmen....FÖR djupt så man blir slö. Lite åska vore inte dumt. Brorsan + hans barnbarn alltså mammas barnbarnsbarn kommer till henne på f...

Av Linda - 5 augusti 2011 05:47

MÖRN!   Då var det fredag igen....tiden går. Idag får vi nog regn och åska.....det är mulet men varmt och kvavt. Det behövs myyyyyyycket regn,det är så torrt nu. Alla tycker  det otroligt varmt nu (nu gnyr man för det "s"). ...men man blir sååå t...

Av Linda - 4 augusti 2011 05:11

           GOD  MORGON    Det är varmt idag oxå......nätterna flyter man bort. Det var 27 grader i skuggan igår. Jag har legat på Kungälvs sjukhus...kom in den 27/7 och var hemma i måndags. Jag hade en liten infektion,hög sänka och utbränd, v...

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards