Alla inlägg den 14 juli 2007

Av Linda - 14 juli 2007 06:33


Lördag och tiden går....och halva juli har gått på denna bedrövliga sommar.Jag håller tummarna att iaf augusti blir soligare och varmare (det får gärna komma nu...det skadar inte).Idag vet jag inte riktigt vad det blir för väder.Himlen är täckt med vita moln och vinden är sval.Det är ljus och 14 grader.....vi får se om det spricker upp ELLER blir det vanliga...REGN! Det skulle det bli i eftermiddag.

Jag skall ned till klubben på morgonen och köra lite agility ihop med gittan.....kul!

**************************************************
*********************************************

Kl 10,50

Tjingeling! Jag knallade hemifrån vid 8 snåret i morse.Hade med mig några ostfrallor till kaffet.gittan dök upp vid bestämd tid.Jag hade gjort en liten bana och fixat fikat.Vi körde om varannat...lite som vi kände för! Mamma tittade in oxå och tog en kopp.Nu skall jag äta och vila.Ha det

Agilitybanan som jag försökt att rita upp *S*!

Till middag bruna bönor och stekta köttbullar (hade inget fläsk och orkade inte gå till affären) och potatis.

Ha en trevlig lördag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards