Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Linda - 26 juli 2007 06:57



Här är jag igen.Har varit hemma hos min mamma några dagar.Igår var på VC och det visar sig att det är en urininfektion,så i morgon ringer läkaren till mig för då kommer svaret från odlingen så vi kan sätta in rätt antibiotika.Det är väldigt krångligt när gäller mig för jag har mediciner som de inte känner till på lincens och de skall passa ihop oxå,så det är väldigt nervöst.Jaghar varit med 3 ggr att läkare garenterat att det passat...vilket det senare inte gjort....pga ovisshet!Jag håller mig iaf för säkerhetskull inne sålänge jag äter medicinen.Jag tar iaf med min dator till mamma så jag kommer iaf att vara inne.Jag kommer antagligen börja ät den i morgon eftermiddag/kväll antar.Vi får hoppas på det bästa.!

I dag skall jag iaf ner till klubben (igen) och i eftermiddag skall jag ta bussen till OBS (coop) för att inhandla hundmat på zoo.

Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards