Alla inlägg den 16 juli 2007

Av Linda - 16 juli 2007 07:42



SOOOOOOOOOOOOOOOOOOL IDAG JIIIIIIPPPIII!!!!

Igår tog Nilla och Mile (hennes gubbe) mig ner till mobilaffärerna Elgiganten (först) och Expert.Det var dax att skaffa ny mobil.Jag är totalt dum i huvudet när det gäller nya tekniska saker,men när jag väl fått lära mig (efter ett tag såå),Jag hade blivit ett lätt byte för försäljarana om inte nilla och mile hade varit med stort TACK!!!! Snacka om att jag vad trött i hövet i går av all info *S* och det är jag även idag,det får inte plats så mycket dår vettu!.Nu kommer det här, lite mariga och lite nervösa sakerna att fatta detta och det här med inställningar osv.

Telefonen är jätteläcker och har många funktioner (kanske FÖR många för mig och mitt huvud *S*).Det jag är mest intresserad av är bra kamera + rätt bra minne + att kunna skicka i väg röstmeddelande.Nu skall det installeras osv för just nu funkar inte det att sms och jag kliar mig hårt i huvudet *S*!Men hjälpen är på väg...Nilla...mobilproffset skall hjälpa mig...tur det!annars hade jag stått mig slätt!

mobilen!

Ha en bra dag,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards