Alla inlägg den 13 juli 2007

Av Linda - 13 juli 2007 06:37



Hej alla!


Det skulle bli soooool idag...OCH.... vad ser jag......kolsvart himmel och regn!Det känns som åska i luften,man känner sig sömnig och lite seeeeg.Det är jättesvårt att få igång "dököttet" *ASG*.Vi får se var dagen har i sitt sköte.

I går var jag på middag.vi åt köttfärspaj,potatisgratäng,god kall sås och wook grönsaker och lite annat gott.Sedan blev det kaffe med mycket hembakat...mums! Så slapp man laga någon mat den dagen  *S*. Jag tog lite jordgubbar på kvällen sedan.

**************************************************
*********************************************

Kl 10,10

Knallade hemifrån vid 8,30 tiden till klubben.Där gjorde jag en teknisk bana som var varvad snabb och långsam och den gick runt.Det fanns många val möjligheter oxå.Lillis tittade in en kort stund,passade bra,för jag behövde en vilopaus *S*.Nu skall jag äta och vila.Ha det!

**************************************************
**********************************************

 Kl 12,15

Ibland kan det tekniska vara marigt *S*.Jag har ingen bild på min TV alla kanaler snöar det på.Jag ringde på hos grannen....nepp ingen bild.Hennes vännina som bori gården brevid...hon har bild och min mamma som bor längs upp..har oxå.Antagligen en liten kabel som tjinkar.

Nu mulnar det på igen.Några få solstrålar kom fram...en mycket kort stund.Märkte det knappt.Ha det!



Ha en bra dag,kram!




Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards