Alla inlägg den 15 juli 2007

Av Linda - 15 juli 2007 06:43


Vaknade i morse med huvudvärk (Nej inget bakrus...heders ord).De lovade sooool IGEN,men ..nja kanske,för på ena sidan är det ljust och på den andra mulet,men det verkar dra iväg.Det blåser kallt här i götet idag.Vi får hoppas det stillar sig.

Jag lite planer på ev en promenix...vi får se!

Till middag: Senapstruken och ostgratinerad falukorv med mos och grönsaker.


Min körv!

**************************************************
*****************************


Kl 11,05

Hemma igen efter att tränat lydnad på klubben.Jag körde igenom 3:ans program.Det gick hyfsat.Rutan går framåt oxå på långt avstånd med lite hjälp...men det går.Fjärren kämpar vi på med ännu med ett hinder framför.Vittringen kommer inte in som flis längre,men det tuggas en hel del på tillbaka vägen,så nästa projekt blir att gå med pinnen i munnen några steg utan tugg.Lillemor och Nilla var nere oxå.Jag skall hem till Nilla i eftermiddag på fika.Nu blir det mat och vilaHa det!

Ha en fin söndag,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards