Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Linda - 26 juni 2010 04:40

GOD MORGON ALLA!!!

 

En sådan konstig dag det var i igår...mycket oroväckande när det gäller mamma. Hon ringer alltid till mig på morgonen mellan kl 7-7,30. I går ringde hon kl 10 och skrek att hon hade on och pratade rena gojan och svårt förstå vad hon sa och menade. Jag kände att detta verkar inte bra.Jag bestämde mig för att ta bussen till henne. Innan hade vi säkert haft 5-6 samtal...alla lika konstiga....ingen utgång i samtalen. När jag står på busshållplatsen,ringer jag igen....DÅ är hon helt vanlig igen och MINS INGENTING av allt som hänt.Herregud mamma! nu måste meddela sköterskan detta,javisst! Jag åkte inte efs mamma ville inte + att våra goda vänner i Säve skulle dit senare.Det var inte slut där! Under resten av dagen höll hon på så hela tiden och nu är hon sängliggande igen med grind och blir matad.Jag försökte hela dagen att komma fram till avd,med det var lögn...inte först runt kl 17,30 kom jag fram. Jag frågade vad som hänt mamma? Har inte sköterskan pratat med dig? Nej! Nähä,nu är hon upptagen kan hon ringa? Visst! Jag väntat en bra stund,sedan ringde jag upp och frågade om det var något livshotande för tillfället eller kan jag ringa morgon,du kan ringa i morgon. Någon har helt klart hänt med mamma. Antingen har fått tillbaka infektionen eller fått en hjärnblödning....nått är det. Jag skall dit idag iaf.

 

  

Ha en fortsatt trevlig midsommar!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards