Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Linda - 21 juni 2010 04:57

                                    


GOD MORGON ALLA!!!

 

Så var vi äntligen inne i sommarveckan....MIDSOMMARVECKAN! Finns det något sommrigare än midsommar eller svenskare? Jag älskar midsommar. Alla uppklädda barn som gamla,att se dansen runt midsommarstången,kransarna,blommorna,maten och gläjden och folkmusiken som man förknippar med midsommar.Det verkar bli ett fint väder i år...DET VAR LÄNGE SEDAN *L*.

 

Det är oxå lite rörigt denna veckan vad som kommer hända mamma. Hon kommer antagligen bli utskriven,men innan hon blev så kolosalt sjuk hade vi redan gjort en vårdplanering,så jag hoppas de inte glömer det.Jag jag påminnt.Hon får inte skickas hem emellan.Kommer hon till bjursätt före midsommar,så blir det trevligt för henne.I år blir det första gången jag firar midsommar utan mor & far sedan jag var 25 år,då var kompisgänget,men efter blev jag sjuk och sedan har jag firat med mamma & pappa. Vi åkte alltid till Nääs slott med picknikkorg och bord & stolar på eftermiddagen. Då hade vi alltid grillad kykling,potatissalld med oss + kaffe & kaffebröd.Fina minnen.De har väldigt fint firande här i kärra oxå som vi brukar gå på,så det skall jag göra.Snart börjar min Carmen att löpa,det är på "G"...kommer sas lite "gör" i början,så det startar när som helst.Jag visste att det skulle bli i denna månaden efs hon löpte i december. Som sagt vi får se vad läkaren säger till mamma på ronden idag.Hon själv måste ligga på.

 

Ha det!

  


 

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards