Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Linda - 8 juni 2010 04:37

GOD MORGON ALLA!!!

 

Min förkylning är väl liiite bättre,svårt att ta på,men det känns så,fast jag är ohört trött.Snuvan rinner mindre men har fått istället lite hosta,DET får jag nästan aldrig.Jaja det blir att bara ta't lugnt.

 

  

 

Igår var mamma först på röntgen och senare underdagen,så kom en sjukgymnast som ville promenera lite med henne,vilket var bra,men jag tror det var lite tidigt när hon inte kunnat ens ta sig till toan för att tvätta sig på morgonen. Då har de kört henne dit i rullstol. Hon fick enorma smärtor efteråt.Min åsikt är att trappa upp sakta och först försöka komma ur sängen och gå till toan innan man går på  promenad.Hon har ju för h****lvete liggat för döden.Hennes infektionsprover ligger nu på 87,så det går åt rätt håll. Det skall ligga på 5.När hon är färdigbehandlad på sjukhuset (vilket jag hoppas de inte är snabba på),så blir det kovalicent en tid. I morgon skall jag och mina vänner i Säve hälsa på.

 

Ha det!

    

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards