Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Linda - 14 juni 2010 04:43

GOD MORGON ALLA!!!

 

Ny vecka...IGEN! Gud vad tiden gåår! Den får inte gå FÖR fort nu! Sommaren rusar gärna bara förbi. Nu är den ljusade tiden på året,men väder på midsommardagen mot de hemska mörka tiderna...HÖSTEN/VINTERN! Fast nu struntar vi i det och njuter av midsommar nästa vecka och heeeela sommarn.Jag var hos mamma igår. Hon är väldigt trött/tagen,men vid gott mod. Jag tyckte hon var lite varm,så det känns på henne att infektionen sitter i s.å.s Vi får se vad som händer idag ang infektionkonsulten & ortopedläkaren. När jag var där kom oxå pappas älsta syster,min faster och hälsa på. Senare på dagen kom även min kusin, som är några år yngre än jag och hälsa på.Hon är dotter till pappas yngsta syster.Hon skulle hälsa på sin son som oxå låg inne.

 

Ha det gott!

    

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards