Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Linda - 22 juni 2010 04:48

GOD MORGON ALLA!!!

 

Igår var det "sommarsolståndet",årets ljusaste dag då solen står som högast. Idag vänder den och går mot mörka tider "vintern" igen...usch! Tiden går fort! Jag har tyvärr inte hunnit njuta så av denna sommaren pga familjeskäl.Fast det kommer fler sommar.

  

 

Idag skall mamma & brorsan ha ett nytt möte med bistånddömaren kl 13. Det fick jag veta igår och brorsan hade redan tagit sig ledigt. Sist gick det på ett dygn,så fanns det plats,så tidigast i morgon kommer hon väl in någonstans.Jag har förberett det mesta. När jag får veta vart hon skall tar jag bussen dit och lämnar hennes kläder odyl.Jag även köpt 1 par nya byxor och en shorta till henne.Jag tror det blir Bjurslätt.Ikväll på friaträningen (som Carmen inte kan vara med på pga att hon börjat löpa),så skall jag hämta fototavlan som är klar. Det skall bli spännande.

 

Ha det!

    

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards