Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Linda - 23 mars 2010 04:46

GOD MORGON ALLA!!!

 

Idag skall jag hälsa på mamma.

  

 

 Jag känner mig seg i kroppen. Den började värka som attan i går + att jag blev så i norden trött,vad hände? JO...snöblandat regn kom...sådan är min kropp! Mammas "deadline" är på torsdag,hennes sista dag. Innan dess skall ett möte med biståndsdömaren göras.Vi väntar på en tid. Jag låg på lite i veckan,men personalen kan inte göra så mycket ang det.Hela personalen är iaf med på att mamma skall stanna tills ansökan till permanet boende till Kärrahus är klart.

 

Igår var vi i VIP-gruppen hos Pias hundtrim/hundvård i Lasered. Det var jättekul och nyttigt.Carmen fick sina klor klippta och gittans Piwo blev trimmad likaså Gerhalds Ramsy. De blev sååå fina.Hade tiden räckt så hade hon gärna fått borsta igenom carmen oxå som är inne i en ordentig fällperiod nu.Pia hade kanooon verktyg.Jag tror inte Carmen fällt så mycket på en gång,det beror nog på denna vintern som varit lång och kall, som lagrat mycket päls som skall bort.

 

Ha det!

    

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards