Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Linda - 19 mars 2010 12:39

Jo då är det dax för detta!

  

Avmaskning för carmen.Tre dagars.Det är aldrig några problem.

 

Ha det!

Av Linda - 19 mars 2010 05:45

GOD MORGON ALLA!

 

Jag mår inte bra. Det har blivit FÖR mycket för mig. Jag fixar inte detta. Jag sover dåligt på natten och just går jag inte ens på sparlåga,för det finns ingen kvar.Jag försöker liksom hålla mig flytande för mammas skull. Den dagen vi får ett på mötet med biståndbedömaren...positivt då! DÅ..skall jag SLÄPPA!!!..inte innan,för det går liksom inte. Jag har varken ORK eller lust med någonting och all energi just nu går till att ordna till det för mamma.Det som är kvar..ja! det blir till min hund.I dag skall jag till mamma och hälsa på henne.Vi fikar lite och pratar.Brorsan kommer i morgon.Det vore lättare om kom in på Kärrahus,bara 10 min från,gångväg.Man behöver inte planera och lägga upp dagen så då.Nu måste jag ta buss till HJ.brattingplatsen och byta till spårvagnen åka 2 st hållplatser och gå där ifrån.Det tar väl ca 10-15 min.Hon vill själv oxå till Kärrahus oxå,fast hon trivs här men det är hemma på kärrahus.

    

 

SNÄLLA HÅLL TUMMARNA FÖR MAMMA OCH OSS ATT DET GÅR VÄGEN!

 

Ha en trevlig fredag!

  

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards