Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Linda - 3 mars 2010 04:40

  

GOD MORGON ALLA!!!

 

En lika kylig morgon -10 grader och andra morgon i rad lyser månen skarpt som solen....det blir kallt idag oxå,fast solen lyste hääärligt igår.Man gick utan vantar på dagen,då var det +1...gött!

 

Jag hoppas inte skickas hem,utan de fixa iaf de värsta plågorna för henne efs det påverkar på hennes hjärta. Annars kan hon ju inte föra ett levende alls.Just nu vet jag bara det vaga som mamma fått att det är 2st kotor som ligger och trycker i ryggen + att det på verkar hela systemet i magen oxå och det ligger och trycker i hennes arm oxå,men det verkar iaf inte som det alls är prat om operation vilket jag förstår,det går inte på mamma,de håller ff på att utreda och kollar vad de skall göra.Fast jag tror att de inte kan hålla henne mycket till...tyvärr!

Det bästa vore för mamma som hon själv vill att få komma in på kärrahus men det är "natta".Hon ser och träffar människor precis som på sjukhuset nu,hemma träffar hon ingen mer än hemtjänst då & då och mig. Hon kan ju inte gå något vidare,gå kan hon,men kort.Vi får se hur det blir,bäst för alla tror jag oxå....iaf en kort tid.

 

Ha det!

                  

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards