Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Linda - 1 mars 2010 04:49

GRATTIS JOHAN OLSSON OCH SVERIGE TILL BRONSET I FEMMILEN...BRA GJORT OCH FIN AVSLUTNING PÅ DETTA OS+ ATT FÅ MEDALJEN PÅ SJÄLVA AVSLUTNINGEN INFÖR 60.000 MÄNNISKOR...KÄNSLA!!

  

 

God morgon alla!

 

Mamma blev flyttad från sin härt/medicinavd igår kl 17,nu ligger hon på kirug/ortepedavd. De skall nog gå ta sig an hennes rygg/arm nu,fast jag tror inte hon får stanna så länge till för det är ont om plats och defentivt på kirurgen i dessa tider.Jag hoppas bara hon kan få läkarn att röntga henne.Idag skickar de hem folk utan förvarning så sent som kl 17 utan läkarrond,för sängplats behövs.Mammas salgranne fick åka hem och visste ingenting,det kan var i vårat fall väldigt rörigt att få det att gå ihop praktiskt,så det hoppas jag inte händer.

 

Denna veckan börjar hundkurserna på klubben...jättekul! Idag är det VIP-gruppen där vi går,annars så går vi inte några kurser längre men jag hjälper till i cafet på tis/torsdagar. Vi får se hur det går denna veckan om jag kan gå,jag vet ju inte om mamma kommer hem,för då måste ta hand om massa praktiska saker .Den bästa dagen för mig OM hon skulle komma hem är onsdag och fredag och INTE kl17,fast får man inte bestämma,men jag är glad så länge hon får vård.

 

Inget roligt väder idag....hård blåst och regn!

 

 

Ha det!

              

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards