Alla inlägg under juli 2010

Av Linda - 2 juli 2010 04:45

GOD MORGON ALLA!!

 

Har ont i min rygg igen. Hade ont för ett tag sedan och blev bra,men jag tror jag gjorde en hastig rörelse vi ett litet fall i skogen i tisdags,då jag halkade när Carmen & jag spårade. Det går väl över,fast det är jobbigt som fan.

  

 

Idag skall jag åka 2 varma bussar innan jag kommer till mamma,sedan går jag från kunälvs busstation till sjukhuset...ligger väl 10 min gångväg. Det blir hett idag. Jag pratade med sköterskan igår och proverna  har rasat ner från 268 till 125..jättebra! Ingen feber och hon är lite klarare ,MEN väldigt medtagen och trött och ff väldigt glömsk av mediciner och sjukdom. Jag lovade sköterskan att ta med mammas tablettrulle (dospåsar),för det en medicin de inte har. Var bra att jag hade ennes packning  hemma hos mig,så slapp jag springa upp till mamma igen. Jag tar 10,20 bussen och sedan blir besök på tisdag igen. Jag var själv hos läkaren i går kl 11 i centrum..DET ÄR HEMSKT i centrum när detär varmt.USCH!..och varma klibbiga bussar. Jag var heeeeelt slut när jag kom hem.....värme slag *L*. Helgen & måndagen skall ägna åt min hund.

 

 

Ha det gott!

 

      

Av Linda - 1 juli 2010 04:52

GOD MORGON ALLA!!

 

Så var det då julimånad....sommarnens högsommarmånad..HERREGUD ALLSÅ! Många ligger på stranden nu och solar och svalkar sig.Härligt

 

 

 

Idag blir det att sitta i en varm och klibbig buss till heta staden,för jag skall till läkaren och det blir buss i morgon oxå då skall jag till mamma...jobbigt när det är hett.Nu vet vi källan från hennes blodinfektion,den kommer från hennes trasiga ryggkotor + så har hon baktierier i höfterna,så nu går hon 2 st sorter antibiotika + smärtstillande + dropp. Febern hade gått ner i går,men hon är väldigt medtagen och rörig av allt,men trots allt piggare,men det kan svänga fort fram och tillbaka.Jag skall ha med lite jordgubbar till henne i morgon. Hon ligger nu igen på enskild sal.Sedan vila över helgen och till mamma igen på måndag. Det kommer bli hett nu några dagar,så drick mycket vatten och var inte i solen för mycket.

   

 

Ha det gott!

      

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards