Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Linda - 6 juli 2010 04:53

GOD MORGON ALLA!!!

 

Idag skall jag besöka mamma. Hon har kommit in på allmän sal igen.Igår var inte bra. Hon sov nästan hela dagen,så man nådde henne inte på mobilen. Hon var VÄLDIGT snurrig och hade svårt att fokucera sig på vad man sa och förstå. Det kan var olika från dag till dag. Det skall bli intressant att höra var infektionsprovet ligger på nu oxå,de tog ett nytt nytt igår. Infektionskonsulten kommer idag oxå och tittar på henne,då får vi oxå veta fortsatt behandling.Ortipeden har oxå hand om henne,så vi får se vad som händer där. De satte in en blodkatet med slang ner i hjärtat i går,för det går inte att sticka mamma mer,väldigt svårt,nu tar de proverna direkt därifrån.Det är ju bra.Det hemskt att hon skall ligga så här..usch! Jag tar med mig bananer till henne idag,det gillar hon.

  

 

Ha det gott!

 

      

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards