Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Linda - 3 juli 2010 04:51

GOD MORGON ALLA!!!

 

Vaknade i morse till årets varmaste morgon....20 grader,så det kommer bli ännu hetare idag. Det var bra varmt igår...29 grader i skuggan.Det var rätt segt och klibbigt på bussen till mamma,sen trodde jag aldrig skulle komma hem,det kokade i centrum.Idag skall det bli upp till 30 t.o.m över..phu! Det är gött,men lite för mycket,men jag gillar det och gnyr inte.

 

 

Igår mådde mamma inte så bra.Hon sov hela tiden jag var där (1,5 timme). Hon är väldigt medtagen och har ont. Ronden var där när jag var där och allt går åt rätt håll proverna visa bra,ingen feber,men detta kommer att ta tid...JA..säkert  minst 2 veckor innan hon kommer på benen kanske mer,då kan man kanske börja prata möte igen med bistånddömare (i semestertider). Jag skall till henne på tisdag igen. Då kommer det inte vara så varmt. Idag skall jag på morgonen till klubben och träffa gittan. Vi skall köra lite lätt agility. Lite aktevering,mycket vatten är viktigt!

 

Ha det gott!

        

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards