Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Linda - 7 juli 2010 04:47

GOD MORGON ALLA!!!

 

Idag sänder jag mina tankar extra starka till himlen, där min pappa är, som skulle blivit 81 år idag om han fått levat.Puss på dig,jag tänker på dig varje stund!

 

       

 

Jag var hos mamma igår.Hon har det kämpigt. När jag kom var hon på IVA och satte in en s.k blodkatet...en kran med en slang som går ner till en artär vid hjärtat. De kan inte sticka mamma mer nu,hon är så sönderstucken och hon har inga vener kvar,så nu är det bara att öppna på kranen vid provtagning *L*,det är ju bra. Infektionen har gått ner till 62,men hon är väldigt medtagen och den metala hälsan är på nedgång och hon är ofta "grötig" i huvudet. Fast när jag var där var hon klar,fast hemskt trött efter ingreppet på IVA. Hon tyckte det gjorde väldigt ont.Jag fick i henne 2 bananer iaf. Infektionskonsulten från Göteborg hade sagt att mamma måste forsätta med antibiotikasprutor minst 2v till och sedan tabletter,så vi får iaf räkna med minst 3v till på sjukhus...ja säkert mer för ortepeden ska säga sitt oxå. Han har en del att gå igenom med henne..stackarn! Nu skall jag till henne på fredag igen.

 

 

Ha det gått!

 

    

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards