Alla inlägg under maj 2010

Av Linda - 7 maj 2010 04:53

  

GOD MORGON ALLA!!

 

Nu på morgonen skall jag till Pia så hon får klippa Carmens klor. Jag gör inte det själv,tycker det är jättesvårt på svarta klor,lättare på ljusa. Jag mår skit vet inte riktigt vad det är.vi får se! Fortsätter iaf med min städningen i morgon,pausar idag.

 

Ha en trevlig dag!

 

    

Av Linda - 6 maj 2010 05:15

  

GOD MORGON ALLA!!!

 

Jag älskar att börjar dagen med en kopp kaffe och lyssna på radion. Först på P4 "VAKEN" sedan slå jag över kl 06,00 till104,8 till BANDIT ROCK och lyssnar på RIVSTART som även går på tv6 kl 07,00. Att sitta vid datorn med gött kaffe och lyssna på radion i tidiga ottan är sååå mysigt.

 

Idag blir det klubben hela morgonen/förmiddag.

 

Ha en trevlig dag!  

Av Linda - 5 maj 2010 05:03

  


GOD MORGON ALLA!!

 

Det ser mulet ute idag..inget kul! Det kanske blir bättre. Det kom rejäla skurar i går eftermiddag även hagel.Konstigt väder vi har. Det påverkar sömnen på människan man sover oroligare när det är spänningar i atmosvären.DET kännde jag i natt kan jag säga,vaknade många gånger.Vi får se vad hittar på idag,kanske lite agility.Skall även handla lite klubben.

 

Ha en bra dag!

 

      

Av Linda - 4 maj 2010 05:07

  


GOD MORGON ALLA!!!

 

Vad trött jag ääär! Seg i kroppen. Sov lite längre idag men vad hjälper det,snarare tvärtom för mig,man blir slö.Så länge vårvädret inte stabelecerar sig och svänger fram och tillbaka,så blir man trött i kroppen och deventivt i huvudet.Idag blir det en promenix med carmen.

 

Ha en bra dag!

    

Av Linda - 3 maj 2010 04:58

GOD MORGON ALLA!!!

 

 

Så var det måndag igen och ny vecka...herregud vad tiden går! Jag känner mig väldigt trött och seg i kropp & själ i dag. Den värker. Idag skall vi ha agility på VIP-kursen,det känns segt med denna kroppen *L* men det skall väl gå.Vi skall få besök oxå,trevligt!

 

carmen i action!

    

 

Ha en bra dag!

    

Av Linda - 2 maj 2010 04:56

 GOD MORGON ALLA!

 

Hoppas du har överlevet helgen,nu stundar söndag och vilodag *L*. De lovar en härlig sooool idag och ser jag ut nu ser jag en klarblå morgon och en fullmåne och -3 grader. Det blir säckert en vacker dag.

  

 

Idag skall mamma & jag ut när solen skiner med lite fika,det behöver hon.Hon behöver styrkan från solen.Hon måste komma ut.Hemtjänsten ska ta ut henne sedan men hon ville inte i veckan pga att hon skulle genomgå ett benmärgsprov i veckan och ville spara krafterna.

 

Idag på morgon blir de även lite träning med carmen,vad har jag inte bestämt ännu.

 

Ha en fridfull söndag!

 

      

 

Av Linda - 1 maj 2010 04:44

  


GOD MORGON ALLA!

 

SKÖNA MAJ VÄLKOMMEN VÄLKOMMEN TILL OSS ALLA!!!

 

Hoppas ni haft en trevlig valborg.

 

Ha en fortsatt trevlig dag!

    

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards