Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Linda - 26 maj 2010 04:44

GOD MORGON ALLA!!

 

Mamma är sååå dålig. Jag vet inte om fixar detta.På yttersta gränsen. Jag märkte både i förrgår och igår att något är galet med henne och under dagen som gick igår blev allt snabbt mycket sämre. Detta kändes INTE bra. Jag måste få tag på någon som kan köra mig till och ifårn sjukhuset...ringde en vän i området,till hans jobb och han körde mig.Mamma har åkt på en kraftig lunginflammation + att on har en infektion.Hon var inte så väldigt kontaktbar.Låg i sängen och skakade i lite feberfrossa.De höll på med henne när jag kom och försökte sätta kateter. Jag var mest ivägen i deras arbete,men jag krama mamma pussade henne,så kände av mig,sedan fick jag gå.Tyvärr så fick ladda min mobil under natten,så i morse när jag satte på den,så hade sköterskan ringt att talat in att de skickat mamma till IVA. Mammas blodtryck hade sjunkt väldigt lågt till 80/45 och de fick inte upp det. Jag ringde till IVA och natten har varit lugn men hon har ff lågt blodtryck,feber och ont. Jag undrar om hon fixar detta. Nu är iaf på IVA och mer kan man inte göra just nu.Man går som i ett töcken.Man är väldigt oroligt och lite chockad.Det liksom gör ont i magen.Stackars lilla mamma.Brorsan var där igår. Jag sa till dem att kontakta honom oxå.Gud vad jobbigt det är!

 

  

 

 

Ha det bra!

 

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards