Alla inlägg under april 2010

Av Linda - 6 april 2010 04:47

GOD MORGON ALLA!!!

 

Hoppas du haft en trevlig påsk,men nu är den över och vardagen är tillbaka.Idag har min älskade pappa som bor i himlen namnsdag..."Arne"..grattis lilla pappa!

  

 

Idag skall jag till mamma och i morgon är dax för ett möte med biståndsdömaren igen,för en förlängning av boendet men det sköter brorsan men det är sååå nervöst.Jag skall även avboka en tid för mamma som kom till henne tors- eller fredags för en bermärgsbiopsi i höften...alltså alldelse försent när det oxå varit helg. Det skall fixas färdtjänst. De få skicka sådant tidigare + till hennes boende,dåligt! Nu skall hon till läkaren på fredag och då kommer han inte ha något provsvar,de få ge henne ny tid + läkartid då isf.

 

Ha en bra dag!

 

      

Av Linda - 5 april 2010 05:54

GOD MORGON ALLA!!

 

 

Hoppas alla har haft en trevlig och mysig påsk. Idag är annandagen..sista dagen på påsken,sedan drar vi mot pingst, midsommar och SOMMAREN..jiiiipiii!

 

  

 

Idag blir det slapp dag,känner mig inte så pigg. det blir klubben först sedan en titt hos mamma.Vädret är skit vilket jag känner.

 

Ha en fortsatt bra påsk!

 

      

Av Linda - 4 april 2010 04:51

GOD FORTSÄTTNING PÅ PÅSKEN ALLA!!!

 

 

Igår var jag & såg när påskbrasan tändes. Det var mycket folk. Jag träffade Anna,gittans dotter och hennes familj. De hade med sig gittans hundar efs hon är lite krasslig,så fick de följa med.

 

http://www.youtube.com/watch?v=PHoGiNWEkMo

 

 

   

strega,piwo och min carmen!

 

På dagen hade vi varit ute i den häliga vårsolen på en långpromenix till 4H-gården.Idag blir buss & spårvagn till mamma som bor på Bjurslätts äldreboende.Vi har fika och bakelse med oss.Jag känner mig lite seeg idag,hade lite svårt att sova inatt,men det skall väl gå.

 

Ha det!  

Av Linda - 3 april 2010 04:50

PÅSKAFTON!

 

  

 

Idag om det inte är pissväder,så går carmen & jag bort ikväll till påskabrasan med lite lotterier osv. Lite påskmat blir det innan hemma som sill,lax,ägg,köttbullar & korv och lite janssons och natuligtvis påskmust.I morgon skall vi båda till mamma med fika & bakelse. Det väntar de ALLA på boendet på *L*.Hoppas det inte regnar för mycket.Vi tar nog 8,51-bussen tror jag,lagom.Ha en glad påsk!

 

  

 

Ha det gott!

 

  

Av Linda - 2 april 2010 04:41

  


GOD MORGON ALLA & GLAD PÅSK!

 

Idag på långfredagen skall jag fixa till lite inför meddan i morgon,så är den färdig. Värdret är piss,blåst och regn,de lovade sol,men inte då.Hoppas det blir bättre i morgon,för då tänder de påskbrasan här + massa trevliga lotteristånd och lite korv &bröd osv,så inget regn vill vi ha då.Man har ju inte lust att stå i hällregn och blåst.

 

Ha en fridfull långfredag!

  

Av Linda - 1 april 2010 04:53

GOD MORGON ALLA!!!

 

Idag får du passa dig *L*...det är den 1:e april. Många hyss kan vara i luften *L*. Det gäller att vara på sin vakt.

 

 

 

Idag blir det klubben,där det idag hålls kurs. Det är gittan & sven som håller nybörjarkurs i lydnad. Jag fixar fikat men det är så kul att se på och träffa alla medlemar.

 

 

 

Ha en bra dag!

 

          

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards