Alla inlägg den 25 april 2010

Av Linda - 25 april 2010 04:52

  

Vilken underbar och härlig dag vi hade på vår städdag igår och fint blev det. Jag var där tidigt kl 7,30..först efs det började ca kl 10. Jag plockade ut och dukade fikat som vi bjöd på. Jag började även att tvätta av lite inne i klubbhuset. Sedan dök nilla upp och städade. efter hand kom fölket. Jag startade även grillen så folk fick lite i sina magar *L*- Vi bjöd på korv & bröd. det blev en väldig sprutt på den. Jag hann liksom inte med *L*. Jag är inte såååå jättebra på att grilla men de klagade inte iaf.Vädret var underbart...suveränt! Krattade bort all skit i gruset gjorde jag oxå. Sedan gick vi skallgånga allihop och tog all skit utanför,där var det väl mest. Efter det så var det dax för alla att ge sig ner till centrum för att visa upp sig. På Kärra hade de "Hälsodagen" och vi har 4 st ben i det *L* och jättefina foton på VIP-gruppen när de jobbar med våra

hundar. Efter det tillbaka till klubben igen för att ta det sista. Ja! jag var väl hemma ca kl 14,30 och luktade sååå gött rök *L*. De och jag hamnade i tvätten *L*. Städdagarne på klubben älskar jag delvis för det blir såå fint men framför allt den goda härliga kamratskapen.

 

Idag skall jag fika hos mammma och bara ta det lugnt!

 

    

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards