Alla inlägg den 15 april 2010

Av Linda - 15 april 2010 04:45

GOD MORGON ALLA!!!

 

                   

 

Mamma fick ingen hjälp i förrgår kväll,det kom ingen så hon fick ta sin medicin hjälv.I går morse kl 07,10 var jag nere hos hemtjänsten och gav dem min nyckel till mamma så slipper de vänta på den jag beställt.Trodde ni att det var slut? Nähä då! Den som skull komm igår morse mellan kl 8-8,30 kom 9,30..det INTE för runt kl 8,45 får hon atomsmärtor OM hon inte får sin medicin. Det går inte att komma med...vi är så få idag eller bara 4st i personalen idag. Nu vet jag efs gick ner på förmiddag och pratade med en biståndsdömare att hela gänget & en biståndsdömare var på utvecklingsdag....det går ju att ta alla och det inte funkar på fältet. Jag har själv jobbat inom hemtjänsten där vi fick gå på möten och kursdagar men ALDRIG att vi gick allihop utan delade upp oss i tex i tre omgångar.Nu hoppas jag att de fixar att hämta mammas medicin FORT SOM FAN när den kommer som de lämnade in på apoteket. Den tar slut på måndag och lämnades in i tisdags.Det är tablettpåsar i rulle. Hon får måste fråga idag. Sedan skall ha sin dusch & aktivering oxå..alltså bara komma utanför en kort stund.

  

 

Jag skall själv ner till klubben på morgonen/förmiddagen för att fixa fikat för gittans & svens kurs.Efter det en kort titt in till mamma för att lämna en GT.

 

Ha det!

 

      

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards