Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Linda - 17 augusti 2008 06:45





GOD MORGON ALLA!!!






Mulet och grått med en liten gråkall vind i Göteborg idag...usch! Vi fick inte vara glada länge..SUCK! Jag själv känner mig änna som nallebjörnen däruppe.....lite trött och skamfilad....har värk i kroppen....väderomslag igen...jaja inget att göra bara att knapra på lite piller.

Jag går ner en sväng till klubben nu på morgonen....kör nog ett litet pass.


Till middag: ärtsoppa!

**************************************************
*********


KL 10,10

Träningen på klubben gick sådär...hon kan bättre! Det var mycket lukt i rutan,men det korrigerades snabbt av mig.Jag körde mycket höger/vänster apport....ett elit moment som vi börjat med...man skall vara lite före.Vi kör även dumrutan.Jag vet att carmen kan springa fram och stanna snyggt vid kornan,men stor risk är att hon ställer sig vid dem i rutan då jag kör 3:ans ruta...så det skippar än så länge.Nu skall jag käka och kolla på OS.Ha det!

**************************************************
*******

Kl 13,30

Tjingeling! Håller just på att baka kanelbullar...de står på jäsning.Jag brukar ha mycket gött i dem...smör,socker,kanel och mandelmassa..mumsigt och saftig! Vi får se hur dessa blir.Mamma ska ha hälften....jag har lovat henne det! Det blev 26 st bullar,så det blir 13 st var.Ha det!


Ha en fridfull söndag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards