Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Linda - 9 augusti 2008 06:53




GOD MORGON ALLA!!!






Nu är OS invigt och igång.Jag såg invigningen igår...pampigt! Idag på morgon såg jag tjejlaget i handboll förlora mot vitryssland med 30-24.Det första gången de är med i ett os.Det blir lite os-tittande. idag är jag hos mamma. Vi skall lägga in smörkåsgurka,det är lite pyssel med det.Det blir inte så mycket i år.

Carmen är lite rödirriterad i höger öga.Jag vet sedan ett antal gånger att går vi i kraftig blåst med regn,så kommer det som ett brev på posten sedan.För en vecka sedan hade vi ett regält oväder här och vi hamnade mitt i det.Jag använder ögonsalvan Noviform till att läka det...kanon bra! Hoppas bara det räcker tills på måndag.

**************************************************


KL 11,40
 Det blev 1,5 timme på klubben med lek och spring...ingen träning.Efter det gick jag hem till mamma som var i tvättstugan och fixa lite käk till oss.Nu har vi vlat lite och fikat.Mamma skal ner till affären.Jag skall strax sätta mig och skära gurka.Ha det!


västeråsgurka!




Ha en bra dag.kram


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards