Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Linda - 14 augusti 2008 06:51




GOD MORGON ALLA!!!!




Tvivale vad det blåser....och mulet och grått är det oxå.En känsla av höstrusk får man.Jag skall iväg till coop och justera mina glasögon på förmiddagen...det behövs ibland.

Vi hade ett rejält åskväder igår kväll.Mamma var i kyrkan och lyssnade på en musikkonsert.Där var 200 personer. DÅ!....slog blixten ner i kyrktornet alla hörde ett starkt fräsande ljud.Det var åskledare på kyrkan.....tur det!Jag hörde själv det och vi bor en bit i från.Jag hörde oxå folk utanför fönstret som skrek till de såg antagligen själva nedslaget.Carmen brukar aldrig reagera på åska,men igår gjorde hon det....blev lite orolig.Jag brydde mig inte,för det förstärker bara det,utan låtsades som ingenting,då struntade hon i det.

Vi var oxå bortbjudna på middag på dagen igår.Det var såååå gött allting.Vi fick ungsstekta fläskkotter,sås,potatis och mängder av tillbehör och hembakat bröd.Carmen fick smaka en liiiiten bit fläskkottlet...första gången i sitt liv....det var smaskens! Sedan blev det kaffe och hembakad tårta och nybakat...gött!

Idag blir det inte lika fint *L*....men gött en dååå det blir rester....lasange!

**************************************************
**************************************

Kl 11,30

Hemma igen efter att fixat glasögonen på Coop.Jag köpte mig oxå en liten bärbar FM-radio med små hörlurar på Clas Ohlsson....skönt att ha på morgonen på bussen.Nu blir det mat och vila.Ha det!



Ha en trevlig dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards