Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Linda - 16 augusti 2008 07:14




GOD MORGON ALLA!!!






SOOOOOL och vindstilla i göteborg idag....sköööönt! Fast det var kyligt i morse när jag gick morgonrundan....bara +7 grader...men det skall bli mellan 20-23 grader....HOPPAS!!! Vi skall ta vara på det vackra vädret och promenera iväg i naturen med gött fika...skönt att sitta och bara vara.Ryggen är bättre...lite stum och stel men får jag bara röra på mig, blir den mycket bättre...sämst på morgonen.

Härligt att se solen igen,man blir så glad + att slippa denna blåst oxå.

**************************************************
**

KL 10,20

Hemma igen efter en häääääärlig promenix på 2,5 timme.Vi gick upp till 4H-gården,där satte jag mig att fika...så lugnt och skönt att sitta där + att de finns bord och bänkar.Efter en stund rantade vi vidare,vi gick skimmelvägen ner,sedan vek vi av mot fagerdahls kolleniområde och in på hästvägen och sedan raka vägen hem....en bra bit.Vädret är uuuuuunderbart....värmen har kommit oxå.Shortsen åker på nu.Hoppas den får stanna några dagar.Nu blir det mat och OS! Ha det!








Ha en härlig dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards