Alla inlägg den 16 september 2007

Av Linda - 16 september 2007 07:27




HEJ ALLA!!!!




Idag är det riktigt tråkväder grått och regnigt.....det känns i kroppen och knoppen ska jag säga.Igår var det blåsigt och kallt på morgonen.Jag vaknade då med sprängande huvudvärk och en kropp som värkte,men jag hade ugndomsgruppen tillsammans med Tezze.Gittan och Emelie hjälpte till oxå.Vi hade Stationsdag....det är 4 st stationer där de skall göra olika övningar..3st ögonkontaksövningar och agility.Efter fikat blev det kvarsittning,sk inkallning(jag tar hunden och går och föraren ropar och jag släpper hunden) och jaktinkallning.


Idag är jag lite yr i mössan och ont i kroppen.Jag har börjat att damma och tvättat av badrummet.Vid 8 skall jag dammsuga och svabba av golven.Efter det blir det klubben med Carmen.Tänkte köra lite lydnad.

****************************************

Kl 10,30

Var på klubben ihop med Nilla.Det blev inte så mycket träning...känner mig trött och slö.Körde bara metall appotering,lite fjärr och lite fritt följ.Gittan kom ner oxå...kul med mycket folk...så man kan tjöta lite.Nu skall jag äta och vila kroppen.Ha det!

Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards