Alla inlägg den 2 september 2007

Av Linda - 2 september 2007 06:33



HEJ ALLA!!!!




Idag värker min kropp....inte bra alls,så det blir att vila och ta't lugnt idag.Jag hade planerat att städa,men det skjuter jag upp tills i morgon.Jag går ner till klubben och kanske gör jag några moment...få se!

Igår startade Nilla och SmåTassarna på klubben.Vi blev många....17st anmälda och 15st igår.Det är alltid lite rörigt fösta gången med papper,vaccernation och all informationsprat från oss,men det blir säkert bra.Nästa gång är både Therese och Nilla borta,men det skall väl gå....det gör det för de gamla sköter sig själva.

*********************************

KL 10,10

Hemma igen!Jag körde några moment på klubben som rutan,fjärr,fritt följ,inkallse med ställande,sittande under gång och apportering med metall.Nilla kom lagom när vi var klara,då fick de busa hundarna och vi fikade och tjötade lite.Nu skall jag få i mig lite mat och sedan blir det sofflocket *S*.Ha det!


Ha en bra söndag,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards