Alla inlägg den 9 september 2007

Av Linda - 9 september 2007 06:58




HEJ ALLA!!!!!



Igår var det ungdomsgruppen "SmåTassarna" som jag,Therese och Nilla har hand om,men både Therese och Nilla var upptagna så min stora trygga och duktiga klippa ryckte in...GITTAN! TACK!Liiiiite jobbigt att ta hand om 14 barn med hund själv *S*.Vi hade en LYDNADSDAG...vilket var kanon bra..speciellt när gittan var med.De jobbade kanon bra och var jätteduktiga.

Idag skall jag möta Nilla på klubben på morgonen.Jag skall försöka träna lite oxå.Carmen fick inget alls igår,men hon skall få lite aktivetet i dag iaf.

*******************************


Kl 11,00

Hemma igen efter att tränat lite lydnad på klubben.Nilla höll mig sällskap...tack för det!Jag var sedan i affären och handlade hem lite.Idag är jag bekväm och unnar mig en gooooood smörgåstårtelandgång...mums! Den äter jag på i 2 omgångar...gött!Ha det!


Ha en fin söndag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards