Alla inlägg den 12 september 2007

Av Linda - 12 september 2007 07:03

Så fint skall det vara (hoppas vi kommer dit).



HEJ ALLA!!!



Idag är det TRÅÅÅÅÅÅK VÄDER!!!! Det är blåsigt,grått och små rått! ur trist! Igår på kursen gick allt bra utan rutan.Nu de sista ggr vi tränat har hon fått för sig att placera sig inn i rutan fast till höger,nästan vid kornorna...inte bra! Jag fick backa och visa med bajspåse och berömma vid rätt placering.Ibland får de för sig konstiga saker våra fä.Likadant för en annan kurs medlem som är otroligt duktig..näää det ville sig inte!  Märkligt!Nästa gång skall vi se på film...intressant!

Idag skall jag ta en promenix med Carmen och sedan skall jag posta ett brev och kopiera stenciler till småtassarna på bibban.I kväll skall jag ner och fixa fika för lydnadkursen nybörjare.Jag kör alltid en liten träning med Carmen före oxå,det blir rutan idag.Vi får se hur den går idag.

***********************

Kl 11,00

Bodil ringde kl 7,30 och frågade om jag ville träffa henne på klubben...visst! Sedan kom Lillemor och Sedan Gittan,så vi blev ett gäng.Nu har jag ätit och nu väntar ryggläge i soffan.Ha det!


Middagen idag var "Lindas köttfärsblandning med ris"

Ha en bra dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards