Alla inlägg den 11 september 2007

Av Linda - 11 september 2007 06:50



HEJ ALLA!!!!



Igår var jag hos sjukgymnasten (därför var jag inte inne...hann inte)...det var seeeegt och jobbigt som faaan om man nu får säga så!Senare på kvällen var jag och fixade fikat på klubben för agilitykurserna och hjälpte till på nybörjare efs det fattades fölk.....skit kul!

Idag skall jag under dagen ta det lugnt...vila kroppen inför kvällen,för då skall jag och carmen gå kurs hos gittan och då gäller det att vara allert *S*.Mamma ska iväg med PRO till Ullared,så en inköpslista ha skrivits *L*.Jag ville ha långkallingar,trosor,vantar,bajspåsar och levergodis.Vi får se vad hon kommer hem med *S*.

*****************************

Kl 11,10

Hemma efter en häääärlig förmiddag i skogen med gittan och Strega.Detta var inte planerat alls.Jag hade på morgonen smsat gittan och frågat om hon var hemma pga att jag skulle den vägen,tänkte få mig en kopp *S* och kika på hennes kök.Då kunde inte gittan,men under tiden vi gick så ringde gittan och frågade var vi var och vi var nästan framme vid hennes hus....passade bra,för då kunde jag följa med dem till skogen..I STRUMPOR OCH SANDALER *ASG*...skit samma! Gittan sa till mig att släppa Carmen...blev lite tveksam först,men okey!Hon sprang iväg full speed och kom när jag ropade,fast jag fick ropa några gånger,så det skall vi öva på fler gånger.Jag ät mycket tacksam för den övningen!Sedan blev gött fika hos gittan.Köket var HELT UNDERBART...BEDÅRANDE!Vill ha det! *S*.Efter fikat körde gittan oss hem och hon fortsatte till sin sjukgymnast.Jag bytte på fötterna och gick till affären köpte lite småsaker.Mamma har fått tag i det mesta på Ullared..Bra!Nu skall jag laga mat och äta sedan vila,Ha det!

Ha en bra dag,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards