Alla inlägg den 30 april 2009

Av Linda - 30 april 2009 06:45






God morgon alla!!!





Idag är det valborgsmässafton.Jag önskar alla en trevlig sådan.Vi kommer få ett kanon väder här 25 grader och sol skönt!..fast det blir mycket fylla och bråk i staden...det är synd! Cortegen har jubileum i år oxå....100 år! Själv var det ååååååår sedan jag såg på den....för rörigt!

Igår var jag hos läkaren på dagen...deeeet var vaaaaarmt i stan..phuuu! Fast jag klagar inte,bara inte beredd liksom! På kvällen var jag nere och kollade på rally-lydnaden.De hade en skojtävling uppdelat i 2 st lag.Det var ojämnt...fattades 1 person,så jag & Carmen fick hoppa in *L*...det var ju ett tag sedan vi gick rally-lydnad.Jag var liiite nervig hur detta skulle gå +++ att de var utlagt tallrikar med köttbullar i banan som frestelse. Dem såg ju Carmen redan banan byggdes,så hon blev ju skyhög *S* och lite små stressad...men det gick.Vårat lag förlorade *S*..för mycket köttbullar gick åt *ASG*,men carmen & jag blev iaf 2:a..inte så dumt för en  gammal rally-lydnare *L*.


Idag skall jag fixa kaffet på gittans kurs.Det är kl 10-12.Någon träning blir det inte idag.Jag skall träna i morgon...hon får softa istället.





Ha en fin Valborg!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards