Alla inlägg den 6 april 2009

Av Linda - 6 april 2009 06:36




God morgon alla!!!



Nu är det påsk veckan!! Idag är det mulet,blåsigt och rått ute...ingen bra start.De har lovat värme..sol och nästan 20 grader,men det är puts väck..som vanligt! Jag kollade textTv...Hmm...såg inte bra ut i veckan...regn och mulet...ingen sol.Själv lyssnar jag mer på min kropp som nu värker kolosalt pga väderomslaget. Jag har haft jätteont i natt är sååå trött.Det värker i kroppen...är yr i knoppet oxå,nej idag blir det ingen träning...orkar inte! Det blir en lugn promenix i området...det får räcka idag.Jag måste vila känner jag.Mamma fyller år på Torsdag,tänkte köpa en blomsterampel med penseer till henne som hon kan hänga på balkongen.Jag är inte hemma på torsdag och över påsken (är hos mamma)...så jag får nog ge henne den tidigare...idag eller mörn...vi får se!

*******************************************

KL 11

Det blev en riktigt trevlig och oväntad morgon/förmiddag *S*. Jag fick ett sms från gittan om vi kunde gå kärra runt...visst sa svarade jag och passade på att bjuda upp henne på fika efteråt.Lillemor som jag pratat med innan skulle promenixa oxå,så jag ringde henne och hon slog följe och kom med hem oxå på fika och smörgåstårta som jag köpte på ICA på hemvägen.Vi satt på min balkong....lite kallt,men gött att få lite sol på sig.Vi mötte även nilla som var ute med sina dogs.Jag bjöd naturligtvis med henne oxå,men hon hade inte tid,det får bli vid ett annat tillfälle.Nu vila.Ha det!

Ha det!

Hoppas ni får en fin påsk!



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards