Alla inlägg den 1 april 2009

Av Linda - 1 april 2009 06:39


God morgon alla!!!


Idag lovar de riktigt vårväder som skall hålla lääääänge och över hela påskhelgen...det behöver vi.Vinden igår var för kall igår för att kunna ta av sig lite kläder,men på kursen igår kväll känndes det att den hade vänt och jag svettades pga att jag hade sååå mycket på mig *S*.

På kursen igår gick det så där. Vittringen gick bra,men rutan gick inte alls...jag vill ha den bra och jag vet ju oxå att hon kan...liiiiite frusterande *S*...jaja bara jobba på,fick några bra tips från gittan.Fjärren vill knappt tala om...suck! Jag har testat allt,men har ändå minskat hennnes förflyttning med det dubbla...segt! Inkallning med ställande och läggande med och utan hjälpmedel bra!

Vi körde oxå mycket ff och sidoförflyttningar,vilket gick bra enskilt... kunde gått bättre i grupp,men det berodde på mig.Jag hade sådan värk,så jag kunde inte gå riktigt i takt och hålla farten.Platsliggningen och sittande i grupp gick bra. Det är rutan och fjärren just nu som behöver mycket träning på.

Idag blir det lite träning med Carmen och sedan skall jag handla lite..pyssla lite...få se.

PS! GLÖM INTE ATT DET 1 APRIL IDAG..SE UPP!



Ha det!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards