Alla inlägg den 4 april 2009

Av Linda - 4 april 2009 06:27



God morgon alla!!




Tjock dimma och lite minus..-0,5....det var lite rå luft i morse.De lovar soool och 12 grader idag,men det lovade de igår oxå men den såg vi inte skymten av.Idag skall jag ta't lugnt...har hållit på hela veckan och pysslat och jäktat...inte bra! Känner det i kroppen...så idag blir det en promenix i naturen med gött fika...lugnt och stilla...inget mer.Det bra det för i morgon skall jag hjälpa mamma med påskepynt odyl.

***********************************************

KL 12

Det blev en härlig promenix till svankällan.Det var ett bra tag sedan jag var där.Dimman var så tjock att man inte såg handen framför sig.Jag smsade gittan,så hon kom på en fika vid bryggan.Sedan gick vi runt.Hon var sååå gullig och erbjöds sig att skjutsa mig hem...jättegulligt!Nu har har jag fått i mig mat och skall vila.Ha det!




Ha det gött!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards