Alla inlägg under juni 2009

Av Linda - 10 juni 2009 06:34





God morgon alla!!!






Nu är jag så in i helvete trött på detta väder..ja jag svär och det gör jag högt oxå.Nu har min atrit blommat upp igen pga denna svängning av väder och kyla..FAN OXÅ!!!.Här går man hela vintern och väntar på våren och sommarn och var händer,jo sommarn är som senhösten..FYFAN!! Jag har haft febertoppar och enorm värk 4 dagar nu,men försökt att undvika tabletter för magen skull men idag måste jag ta det...tyvärr! Det blir att ta det lilla lugna idag känner jag..tyvärr och se framåt mot midsommarveckan som de lovar skall bli varm och fin i hela landet...det behöver jag.Först måste man gå igenom denna veckan som skall bli regning och blåsig...tvivale!





Ha det gött!



Av Linda - 9 juni 2009 06:28





God morgon alla!!





Vaknar i morse av en strålande sol och klarblå himmel...MEN bara 4 grader och FROST i natt,så de fick skrapa sina bilar,så kylan sitter i...suck! Vårat dåliga väder skall sitta säger de....regn i eftermiddag och hela veckan med kuling till helgen ...inget kul alls!

Idag skall jag träna lydnad på klubben.Det har vi inte gjort sedan kurserna slutade,men nu skall jag ta upp det igen lite lätt.Jag själv var inte motiverad och behövde en liten break. Jag har börjat att träna in lite elitmoment på carmen...Vi behöver ha lite nytt i träningen...så nu på igen!





Ha det gött!





Av Linda - 8 juni 2009 06:22




God morgon alla!!!





Måndag och ny vecka! Morgonen börjar som igår...lika råkall...tvivale! Det är stackmoln på himlen...vi få se om solen tittar fram och värmer upp lite.

Idag skall mamma på en bussresa till saltön,så jag hoppas hon får bra väder och trevligt.Själv skall tvätta mattor *S*...det måste oxå göras,så idag blir det inga långpromenixar....men det tar vi igen.





Ha det gött!


Av Linda - 7 juni 2009 06:33





God morgon alla!!!




Idag är det kallt,molningt och halvklart...inget kul alls.Jag vill ha tillbaka högsommar värmen NUUUUU! De säger att det skall bli varmt igen nästa helg,men de säger så mycket.

Idag skall jag promenixa med fika tänkte jag..vi får se vart det bär hän.Efter det skall jag iväg och rösta,det är viktigt tycker jag.Jag måste handla tvättmedel oxå,för jag tänkte tvätta mina mattor i morgon om det finns ledig tid.





Ha det gott!


Av Linda - 6 juni 2009 11:00






God morgon alla!!!




Vädret i dag är kallt och molningt,fast de lovar sol...hoppas det! Just nu ser det ut som det skall bli regn,men det kanske blir bättre, isf kanske jag tar och spårar lite...vi får se!

GRATTIS SVERIGE PÅ NATIONALDAGEN!


************************************************
KL 10,45

Hemma igen efter att varit ute sedan kl 8,20.Vi spårade. Jag la 2 st spår..ett lättare och ett svårare.Det fick ligga i ca 50 min.Jag ringde lillemor som skulle gå kärra runt,vilket passade bra,då kunde hon ta vägen om mig och få sig en fika och jag fick lite sällskap *L*.När det var dax att gå på spåren var Carmen taggad...lite för mycket!Hon tog det lätta spåret bra och det svåra sk fältspåret tappade hon sig 2 ggr men hittade tillbaka själv.Nu blir det mat och vila för mig ha det!



Ha det gött!


Av Linda - 5 juni 2009 06:24





God morgon alla!!!






Hopp då var vi tillbaka till det gråa trista vädret igen. Jag vill ha VÄRME,så man kan gå i linne och shorts. Nu är det kallt och man får klä på sig en igen.Det kommer säkert att regna idag...vinden är svinkall.

Igår fick jag av mamma min nya regn/vindtäta jacka på posten...jättefin..nyongrön...så man syns *L'!





Nu på morgonen innan jag går ut med carmen skall jag dammsuga & tvätta golven,skönt att få det gjort.





Ha det gött!


Av Linda - 4 juni 2009 06:21




God morgon alla!!!




Solen skiner från en klarblå himmel..ÄNNU!..fast det skall bli regn idag...tyvärr!Det blåser lite och vinden är kall,så man kan inte gå i shorts.

Jag skall göra ett nytt försök idag hos hundtrimmet,så jag fått carmens klor klippta....kanske jag går vägen om klubben efteråt..får se!




Ha det!


Av Linda - 3 juni 2009 06:29




God morgon alla!!!




Det har regnat rejält i natt och just nu lyser solen,men det skall bli sämre väder och temperaturen har sjunkit...suck!

Jag har planer att få carmens klor klippta idag,vilket jag gör hos en hundtrim...tycker det är bra!..samtidigt är vi ute och promenerar och då tar jag vägen in där...jättebra!

Jag skall sedan ta en sväng till Angered och köpa lite färsk makrill till middag...gött!




Ha det gött!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards