Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Linda - 16 juni 2009 06:29





God morgon alla!!!




Vaknar idag oxå till en solig morgon fast den är fortfarande kall...bara 5 grader och luften och vinden är kylig...inte sommar värme direkt.

Igår kväll var jag på klubben på den friaträningen i agility....kul att träffa klubbfolket igen. Jag fixade lite fika åt Lars-Erik,vilket han uppskattade.Själv körde jag carmen några vänder,för hon blir tokig när ser agilityhinder.Idag skall jag öppna på lydnaden....hoppar in för gittan som är i Skottland.Det skall bli roligt att få träffa lite lydnadsfolk igen för det är ju dem man umgås med pga att man går lydnad.Carmen är skendräktig så hon är stirrig,pippig och har mjölk i tuttarna,så hon försvinner väl in i sin egen värld *L*....jaja det är bara att ta tag i det oxå.

Nu är det midsommar veckan gud var tiden går alltså! Midsommarhelgen är jag hos mamma + måndagen då vi är bortbjudna på middag...så vi ses fram till torsdag och ses igen på tisdag efter midsommar.





Ha det!



Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards