Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Linda - 23 juni 2009 06:50








God morgon alla!!!









I'm back!!! ....skönt! Jag vaknade till en UNDERBAR morgon...klarblå himmel. Nu kommer värmen..ÄÄÄÄÄNTLIGEN!!!

Midsommarn var lugn och fin...förutom vädret då *L*...men det regnar ju nästan alltid på midsommar,så det har blivit en tradition det oxå *L*. Mamma och jag åt gött hela helgen och igår var vi bortbjudna på god middag till våra vänner i Säve,inte dumt alls.Det smakar alltid godast borta...konstigt nog!






Midsommarfoto>









På kvällen var det friträning i agility....jag gick ner en sväng....det var så skönt! Jag körde bara Carmen 2 ggr....de hade gjort bana och de flesta som var där tävlade seriöst,så det var bättre att de körde.

Idag har jag lite att pyssla med....handla och apoteket skall få besök av mig.Ett viktigt telefonsamtal skall ringas.

Ikväll är det friträning i lydnad...det är kul!








Ha det!


 

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards