Alla inlägg den 16 december 2007

Av Linda - 16 december 2007 06:34



JAG VILL ÖNSKA ALLA HÄR,, EN TREVLIG TREDJE ADVENT!!!!!

När tredje ljuset brinner
står julens dörr på glänt
och alla männskor glädjas
att fira få advent.

************************


Själv skall jag och mamma på julbord idag...gött!


Faaan jag sov så dåligt inatt...vaknade ..somnade..vaknade..somnade..osv..jag har sååå förbannat ont i benen och armarna...mest benen..det är störande på natten...man blir extra trött när man inte får sova lugnt.Jaja nog om det. Jag skall försöka ta en promenad iaf med Carmen idag..det kan behövas.

***************************

KL 10

hemma igen efter en god promenix..det kändes i benen,men var gott för själen ...för det känns skönt att carmen fick promenera i naturen.Nu skall jag strax vila..sedan en snabb kiss med carmen vid 11,45.sedan fixa till mig och iväg för att käka.Ha det!

************************

Kl 15,10

herreguuuud vad mätt jag äääär! PHUUU! ja det var massor med mat..gratänger i alla dess former  + att det var gröt efter OCH kaffe med kaka..asså jag totalt spängfull *S*..kan inte mat i morgon känns det!Nu vila..ha det!




Ha en rofylld söndag,kram!

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards