Alla inlägg den 3 december 2007

Av Linda - 3 december 2007 06:44




HEJ ALLA!!!


Måndag och ny vecka.Här i götet ändrar vi inte på nått..utan vi håller på regnet...tyvärr! Idag har jag massor att pyssla med....först skall jag ut med carmen på morgonen...som vanligt.Det blir klubben idag.När jag kommer hem, så blir det att fixa till Janssonsen så jag får in den i ugnen och mellans den står där...käkar jag.När den är klar är det dax att slänga in kycklingen och mellans den står där och gottar sig,så fixar jag köttbullarna och körven.När allt är klart så blir det att vila.Ikväll börjar friträning på klubben..jag får se om jag går...beronde på vädret och orken.

*****************************

Kl 11,15

Hello! Hemma igen efter en god stund på klubben ihop med Nilla och Lillis.Nu är Janssonen i ugnen..skönt! Nu skall jag fixa lite mat till mig....det blir ärtsoppa idag.Ha det!


Ha en trevlig dag,kram!


Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards