Alla inlägg under februari 2010

Av Linda - 3 februari 2010 04:49

GOD MORGON ALLA!!

 

Sicket jädra väder det blev igår kväll som hängde i luften heeeela dagen och man bara gick väntade NÄR kommer det? Jag var skit dålig...inte klokt så ont jag hade + att det sätter sig i huvudet med yrsel,dimmighet,huvudvärk och matthet....bara när det är snö på "g". Mycket kraft i snö. Det blir nog lite idag oxå är jag rädd,för jag känner mig inte kurant idag heller...suck!

 

Mycket vitt blev det! Mer än 2dm.

 

 

 

Det blir en låååååång vinter!

 

Ha det! 

 

      

Av Linda - 2 februari 2010 05:06

God morgon alla!

 

Har haft en jobbig natt med massa rethosta i omgångar.Eftersom jag måste ligga på rygg pga min axel så retar det mina slemhinnor från näsan och ner i halsen vilket gör att jag får hostattacker....så sömnen blev störd...så idag blir det att vila.  

 

 

Sedan vaknar man till detta vilket inte gjorde saken och kroppen bättre....snö+blåste....då vet jag hur jag mår!

 

 

Ha det!

         

 

 

Av Linda - 1 februari 2010 04:47

  


GOD MORGON ALLA!!!

 

Tillbaka till ruta ett igen.....FAAAAAAN! Vi fick rejält med snö igår/natt. Skall denna vinter ALDRIG iaf visa att det finns ett SLUT på denna vargavinter...VAAA! Jag längtar såååå efter vår och sommar. Kanske i berövlesen det är lättare att ta sig fram iaf.

 

Min förkylning håller i sig ännu men är på rätt väg,fast går det sakta.Något jag inte kan göra något åt, mer än vila (så gott det går och dricka mycket och hjälpa kroppen).

 

Jag se om jag kan ta mig ner till klubben idag så carmen får raca av sig lite.

 

Ha det!

 

  

Presentation

Omröstning

Gillar du hösten?
 Nej!
 Ja!
 Sådär!
 Bryr mig inte!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards